Starlink: rynek reklamowy po trzech kwartałach 2008 r. wzrósł o 15,8 proc
  • 0
  • 1
18.11.2008

Starlink: rynek reklamowy po trzech kwartałach 2008 r. wzrósł o 15,8 proc

Dom mediowy Starlink opublikował najnowszy raport z estymacjami wartości netto wydatków reklamowych w Polsce. Wynika z niego, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w trzech kwartałach 2007 r. to 4,69 miliarda złotych). Wzrost względem pierwszych trzech kwartałów 2007 wyniósł 15,8 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54867 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

K

15 lat temu

Chyba to nie wszystko

To nie uwzględnia wszystkiego, np. gier komputerowych, a product placement w filmach i tv-czy to jest uwzględnione?

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
18.11.2008

Publishing and Design Group stworzyła nowy layout katalogu Effie Awards

Autorem nowego projektu katalogu Effie Awards jest spółka Publishing and Design Group, publikująca m.in. FUTU Magazine. Zmiany w layoucie, nowa typografia i praktyczna nawigacja to cechy, które nadała katalogowi jego projektantka - Monika Zawadzka. Katalog trafił do rąk uczestników Gali Konkursu Efektywności Reklamy Effie Awards, która odbyła się na początku listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie i był dodany do listopadowego wydania miesięcznika Brief (w prenumeracie).