0 1 0 0 0 27.11.2008Polska Telefonia Cyfrowa laureatem konkursu Dobroczyńca Kultury PolskiejPodczas uroczystej gali, która odbyła się 26 listopada br. w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego, Polska Telefonia Cyfrowa została uhonorowana nagrodą „Dobroczyńca Kultury Polskiej” w kategorii Sponsor.
0 1 0 0 0 27.11.2008Ciszewski PR pojedzie Ekspresem SolidarnościCiszewski Public Relations SA pracuje dla Europejskiego Centrum Solidarności (ECS) z Gdańska przy obsłudze medialnej Ekspresu Solidarności. Agencja jest odpowiedzialna za działania media relations międzynarodowego projektu stanowiącego część obchodów 25. rocznicy przyznania Pokojowej Nagrody Nobla Lechowi Wałęsie.
0 1 0 0 0 27.11.2008Trwa kampania reklamowa firmy Storck dedykowana marce ToffifeeAgencja Grey Matters, działająca w strukturach ASM group przygotowała kreację materiałów: projekt reklamy prasowej i billboardu internetowego, dla Storck Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 27.11.2008Biura reklamy „Gazety Wyborczej” i „Metra” najwyżej ocenione w rankingu „Media&Marketing Polska”Biura reklamy „Gazety Wyborczej” i „Metra” zostały ocenione najwyżej spośród wszystkich zespołów sprzedaży dzienników w corocznym rankingu branżowego tygodnika „Media&Marketing Polska”. Najlepiej ocenionym biurem reklamy stacji radiowych został zespół sprzedaży Grupy Radiowej Agory, a działy sprzedaży portalu Gazeta.pl, AMS i czasopism Agory znalazły się w czołówce rankingu w swoich kategoriach.
0 1 0 0 0 27.11.2008Mobiltek S.A. przyjęty w poczet członków Polskiej Izby Informatyki i TelekomunikacjiKrakowska spółka Mobiltek S.A. dołączyła do grona członków Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, zrzeszającej podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą w sektorze teleinformatyki, telekomunikacji oraz informatyki. Obecnie do Izby należy ponad 180 firm, reprezentowanych poprzez swoich przedstawicieli.
0 1 0 0 0 27.11.2008Czwarta konferencja domu mediowego MPGDom mediowy MPG zorganizował konferencję „Innowacyjność w komunikacji marek”. Podczas konferencji przedstawiono nowe koncepcje, dzięki którym marki mogą wyróżnić się spośród konkurencji.
0 1 0 0 0 27.11.2008PZU uhonorowany tytułem „Dobroczyńca Kultury Polskiej”Działalność PZU jako mecenasa i sponsora kultury polskiej została uhonorowana przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego tytułem „Dobroczyńca Kultury Polskiej”. Doceniając zaangażowanie PZU w rozwój kultury, aż sześć instytucji kulturalnych: Muzeum Narodowe w Krakowie, Zamek Królewski w Warszawie, Fundacja Shalom, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Stowarzyszenie Międzynarodowe Sezony Teatralne i Wrocławski Teatr Współczesny, nominowało PZU do wyróżnienia w kategorii Sponsor, w pierwszej edycji konkursu „Dobroczyńca Kultury Polskiej”.
0 1 0 0 0 27.11.2008Rebranding bankomatów i wpłatomatów ING BankuW listopadzie, przeprowadzona została ogólnopolska akcja zmiany grafiki na bankomatach i wpłatomatach ING Banku Śląskiego. Kampanię rebrandingową przeprowadziła firma Opinion z Gliwic, która oprócz doradztwa, zajęła się wydrukiem naklejek i ich aplikacją na urządzeniach w oddziałach banku zlokalizowanych na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 27.11.2008Równa Taryfa HeyahMieszkańcy Warszawy, Trójmiasta, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Katowic i Krakowa podążający do pracy we wtorkowy poranek 21 października, sięgający po lokalną edycję bezpłatnego dziennika „Metro” natrafiali na tajemniczy tytuł „Równa taryfa”. Krótkie rozwinięcie sugerowało, iż z inicjatywy Ogólnopolskiego Zrzeszenia Artystów i Estetów rusza właśnie projekt zrównania taryf, czyli ujednolicenia wyglądu jeżdżących w polskich miastach taksówek.
0 1 0 0 0 27.11.2008Planet PR pracuje dla Becomo SAW listopadzie agencja Planet PR rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Becomo SA, specjalizującą się we wdrażaniu zaawansowanych technologii IT na potrzeby biznesu.