Espresso

27 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2008

Biura reklamy „Gazety Wyborczej” i „Metra” najwyżej ocenione w rankingu „Media&Marketing Polska”

Biura reklamy „Gazety Wyborczej” i „Metra” zostały ocenione najwyżej spośród wszystkich zespołów sprzedaży dzienników w corocznym rankingu branżowego tygodnika „Media&Marketing Polska”. Najlepiej ocenionym biurem reklamy stacji radiowych został zespół sprzedaży Grupy Radiowej Agory, a działy sprzedaży portalu Gazeta.pl, AMS i czasopism Agory znalazły się w czołówce rankingu w swoich kategoriach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2008

PZU uhonorowany tytułem „Dobroczyńca Kultury Polskiej”

Działalność PZU jako mecenasa i sponsora kultury polskiej została uhonorowana przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego tytułem „Dobroczyńca Kultury Polskiej”. Doceniając zaangażowanie PZU w rozwój kultury, aż sześć instytucji kulturalnych:  Muzeum Narodowe w Krakowie, Zamek Królewski w Warszawie, Fundacja Shalom, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Stowarzyszenie Międzynarodowe Sezony Teatralne i Wrocławski Teatr Współczesny, nominowało PZU do wyróżnienia w kategorii Sponsor, w pierwszej edycji konkursu „Dobroczyńca Kultury Polskiej”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2008

Równa Taryfa Heyah

Mieszkańcy Warszawy, Trójmiasta, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Katowic i Krakowa podążający do pracy we wtorkowy poranek 21 października, sięgający po lokalną edycję bezpłatnego dziennika „Metro” natrafiali na tajemniczy tytuł „Równa taryfa”. Krótkie rozwinięcie sugerowało, iż z inicjatywy Ogólnopolskiego Zrzeszenia Artystów i Estetów rusza właśnie projekt zrównania taryf, czyli ujednolicenia wyglądu jeżdżących w polskich miastach taksówek.

Poprzednie Następne