0 1 0 0 0 9.06.2008IAA Polska zyskuje nowego członka wspierającegoOd czerwca do grona członków wspierających Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska dołączyła firma Złomrex.
0 1 0 0 0 9.06.2008Otwarcie kampanii tarnowskich Azotów w InternecieKampania tarnowskiej firmy rozpoczęła się 28 maja br., w dniu zatwierdzenia i publikacji Prospektu emisyjnego firmy. Tego samego dnia firma przedstawiła swoją ofertę w transmitowanej w Internecie prezentacji IPO Day w siedzibie GPW oraz zorganizowała specjalną konferencję prasową, którą obejrzała rekordowa ilość blisko 170 Internautów.
0 1 0 0 0 9.06.2008Solski Burson-Marsteller zarejestrowana i w nowej siedzibieSolski Burson-Marsteller Sp. z o.o. została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym i z początkiem czerwca rozpoczęła działania w nowej siedzibie w centrum Warszawy. Pierwszy zespół agencji liczy pięć osób.
0 1 0 0 0 9.06.2008Ruszył ostatni etap kampanii Komisji Europejskiej „Ty też masz wpływ na zmiany klimatu”Ruszył ostatni etap kampanii Komisji Europejskiej „Ty też masz wpływ na zmiany klimatu”. W jej ramach powstaje wirtualna społeczność młodych ludzi walczących ze zmianami klimatu.
0 1 0 0 0 9.06.2008Londyn stolicą polskiej muzyki rozrywkowejNajwiększe polskie gwiazdy wystąpią podczas imprezy PKO BP London Live – Polish Music Festival, pierwszego tak dużego festiwalu polskiej muzyki rozrywkowej za granicą.
0 1 0 0 0 9.06.2008Czasoumilacz na platformie Wind MobilePolkomtel S.A., operator sieci komórkowej Plus, z wielkim sukcesem uruchomił usługę Czasoumilacz (Ring Back Tones) na platformie Wind Mobile.
0 1 0 0 0 9.06.2008Rusza pierwsza kampania Euro RSCG Warsaw dla Pekao S.A.Rusza nowa kampania Banku Pekao S.A. dla produktu - Pożyczka Ekspresowa. Jej założenia nawiązują do wizerunkowej kampanii „Sięgaj po więcej", z końca ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 9.06.2008EURO 2008 w CarrefourTVW relacjonowanie bieżących wydarzeń związanych z Mistrzostwami Europy zaangażował się PRN by Thomson. Programy relacjonujące emitowane są we wszystkich 42 obiektach sieci CarrefourTV.
0 1 0 0 0 9.06.2008Euro 2008: Zwycięzcy i przegrani (Forbes)J. Espinoza, Euro 2008: Winners and Losers, "Forbes", 6.06.2008Nie, nie chodzi o niedzielny mecz Polaków...Czy warto inwestować w sponsoring sportowy? I dlaczego William Hill ma prawo nie lubić reprezentacji Chorwacji?
0 1 0 0 0 9.06.2008Lee/Wrangler przez Bluetooth„Kup top i spodnie, dostaniesz 2 bilety do kina” – ten sprzedażowy koncept promocyjny został rozszerzony o nową technologię mobilną. Reklama promująca nową kolekcję i informująca o promocji była wysyłana przy pomocy urządzenia Bluetooth na telefony konsumentów w okolicy sklepu Lee/Wranger w galerii Złote Tarasy.