ARBOinteractive Polska odświeża swój produkt intekstowy - Marketing przy Kawie
ARBOinteractive Polska odświeża swój produkt intekstowy
  • 0
  • 1
18.11.2008

ARBOinteractive Polska odświeża swój produkt intekstowy

Udostępniono odnowioną wersję systemu SmartContext – intekstowego produktu z oferty ARBOinteractive Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Publishing and Design Group stworzyła nowy layout katalogu Effie Awards

Autorem nowego projektu katalogu Effie Awards jest spółka Publishing and Design Group, publikująca m.in. FUTU Magazine. Zmiany w layoucie, nowa typografia i praktyczna nawigacja to cechy, które nadała katalogowi jego projektantka - Monika Zawadzka. Katalog trafił do rąk uczestników Gali Konkursu Efektywności Reklamy Effie Awards, która odbyła się na początku listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie i był dodany do listopadowego wydania miesięcznika Brief (w prenumeracie).