Kolejna odsłona kampanii SpecTabu - Marketing przy Kawie
Kolejna odsłona kampanii SpecTabu
  • 0
  • 1
18.11.2008

Kolejna odsłona kampanii SpecTabu

Wystartowała kolejna odsłona kampanii SpecTabu – preparatu na „syndrom dnia następnego”. Tym razem środowiskiem niecodziennej promocji z tajnymi służbami w tle będzie radio, a w spotach znów pojawi się postać profesora Onowałowa – radzieckiego wynalazcy specyfiku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Firma MK Inwestycje promuje Osiedle Zagajnik

Weekend w Spa, wycieczka na Bali dla dwojga, rodzinny samochód dla mieszkańców przedmieść… lista bonusów, którymi deweloperzy namawiali do kupna mieszkania przez ostatni rok jest długa, jak lista życzeń do św. Mikołaja. Dziś jednak w całej swojej rozciągłości ląduje ona w koszu, a działy marketingu i PR deweloperów dwoją się i troją żeby wymyślić strategię komunikacyjną z ceną w roli głównej. Jeden z deweloperów w swojej kampanii postanowił pośmiać się mody na prezenty.