Stagnacja w korporacyjnej blogosferze - Marketing przy Kawie
Stagnacja w korporacyjnej blogosferze
  • 0
  • 1
9.05.2011

Stagnacja w korporacyjnej blogosferze

Tylko nieco ponad jedna na trzy firmy (36 proc.) monitoruje to, co mówi się na jej temat w Internecie, w sposób bardziej zaawansowany niż przez użycie Google Alert. Wskazują na to wyniki najnowszego międzynarodowego sondażu przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć firm PR, we współpracy z Imago PR reprezentującą sieć w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2011

6 maja 2011