Nowy kanał rozrywkowy dla kobiet do pięćdziesiątki - Marketing przy Kawie
Nowy kanał rozrywkowy dla kobiet do pięćdziesiątki
  • 0
  • 1
6.05.2011

Nowy kanał rozrywkowy dla kobiet do pięćdziesiątki

Kanał rozrywkowy Viacom Blink!, kierowany do kobiet między 16. a 49. rokiem życia, zadebiutuje w Polsce latem br. Powstanie na bazie strategicznego partnerstwa między Viacom International Media Networks (częścią koncernu Viacom Inc.) a Endemolem – największym niezależnym producentem programów telewizyjnych na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 maja 2011