Kampania wizerunkowa Enel-Med - Marketing przy Kawie
Kampania wizerunkowa Enel-Med
  • 0
  • 4
9.05.2011

Kampania wizerunkowa Enel-Med

Centrum Medyczne Enel-Med zacieśnia współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi. W ramach wspólnych działań firma wraz z czterema towarzystwami ubezpieczeniowymi: Allianz, Inter Polska, Signal Iduna oraz Uniqua rozpoczęła pierwszą outdoorową kampanię wizerunkową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 maja 2011