0 1 0 25.08.2011Jak Bonduelle radzi sobie w Brazylii?BAV Consulting, struktura badawcza należąca do grupy Young & Rubicam Brands, przygotuje kompleksową analizę kondycji marki Bonduelle w Brazylii – na jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków na świecie.
0 1 0 25.08.2011Bieg z miejskimi przeszkodami dla ReebokaReebok Zigtech Challenge to bieg po jednokilometrowym torze wokół Placu Teatralnego w centrum Warszawy. Po drodze kontenery, rusztowania, wraki samochodów i inne przeszkody. Odbędzie się 17 września.
0 2 0 24.08.2011Ewa Farna twarzą Monster High firmy Mattel13 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Mattel, wprowadzająca na polski rynek markę Monster High. W działania promocyjne nowej marki zabawek i produktów licencyjnych dla dziewczynek oraz nastolatek zaangażowana została piosenkarka Ewa Farna. Kampania z jej udziałem realizowana będzie równolegle na trzech rynkach: polskim, czeskim i słowackim.
0 1 0 24.08.2011Konkurs „Moje odpowiedzialne wakacje”Turyści, którzy podróżują z poszanowaniem dla środowiska naturalnego i lokalnych kultur, wybierają ekologiczne sposoby poruszania się, kupują wyroby tradycyjnego rękodzieła artystycznego, korzystają z usług miejscowych przewodników i przewoźników – mogą wygrać nagrody w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
0 3 0 24.08.2011Studenci o Coca-Coli i PepsiZe spotkaniami z przyjaciółmi oraz w rodzinnym gronie najczęściej kojarzona jest Coca-Cola. Pepsi stawia na sport. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego w czerwcu br. przez studentów i wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Opiekunem naukowym badania był dr Waldemar Rydzak.
0 1 0 24.08.2011Trzech na czterech Polaków zna T-MobileWyniki badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC wskazują, że 75% ankietowanych zna markę T-Mobile. Taki poziom rozpoznawalności marki po dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej prowadzonej w całej Polsce.
0 1 0 24.08.2011Nowa kampania Lecha PoznańOd 15 sierpnia trwa akcja outdoorowa Lecha Poznań, poświęcona sprzedaży karnetów oraz podkreśleniu 90-lecia istnienia klubu. W ramach kampanii w całym Poznaniu pojawiły się 52 billboardy, 30 citylightów oraz plakaty w tramwajach.
1 1 6 24.08.2011Dociekliwi sprawdzają jakość McDonald’s (wideo)24 sierpnia br. McDonald’s Polska rozpoczyna nową, ogólnopolską kampanię wizerunkową. Jej celem jest podkreślanie wysokiej jakości, wartości odżywczych, naturalnych składników i procesu przygotowania produktów serwowanych w lokalach tej sieci.
0 1 0 24.08.2011Rozpoczęcie zgłoszeń do polskich MIXX Awards 2011IAB Polska po raz piąty organizuje konkurs kreatywny MIXX na najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane w Internecie. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 września do godz. 17.00, a finał konkursu odbędzie się 8 listopada na uroczystej gali w warszawskiej hali MT Polska.
0 3 0 24.08.2011Sesja jak z domówki w kampanii Big StarArtystyczna warszawska Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu wolności artystycznej i designerskiej, stała się tłem do prezentacji jesienno-zimowej kolekcji marki Big Star. Autorką sesji fotograficznej do kampanii „Free Choice. Free Life!” jest Agata Pospieszyńska. Po raz pierwszy od wielu lat sesja realizowana była w Polsce. Jej efekty od 1 września widoczne będą w siedmiu największych ośrodkach miejskich.