Środek na alergię promowany całkowicie zautomatyzowaną kampanią reklamy zewnętrznej w Wielkiej Brytanii
  • 0
  • 2
12.06.2019

Środek na alergię promowany całkowicie zautomatyzowaną kampanią reklamy zewnętrznej w Wielkiej Brytanii

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline uruchomiła w Wielkiej Brytanii w pełni zautomatyzowaną kampanię OOH. Promuje w niej Pirinase – środek na alergię.

Działania promujące Pirinase rozpoczęły się w maju. Są w pełni programatyczne – począwszy od planowania, poprzez zakup nośników, aż po wykorzystanie określonych wyzwalaczy kreacji. To, w jakich lokalizacjach i kiedy pojawią się poszczególne reklamy, również określane jest automatycznie. Podstawą są m.in. dane o stężeniu pyłków na konkretnym obszarze.

Kampania została stworzona przez Publicis Media. Prowadzona jest na nośnikach Posterscope. Dane o pyleniu z uwzględnieniem regionu są zaciągane bezpośrednio ze strony MET Pollen Data. Kiedy poziom pyłków osiąga w danym regionie status wysoki lub bardzo wysoki, powierzchnia zostaje tam automatycznie zakupiona. Pozwala to na wyświetlenie reklamy w optymalnym czasie.

Działania realizowane są na terenie całego kraju. Potrwają do sierpnia.

Źródło: www.posterscope.com

  • 2

12 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2019

Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”

Do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, Ikea oraz CCC. Takie wyniki przyniosła pierwsza polska edycja globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego – „YouGov BrandIndex”. Badanie realizuje agencja badań rynku Inquiry i YouGov. Odzwierciedla ono nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.