0 2 0 0 0 27.09.2019McKinsey uruchomił sklep będący laboratorium dla sieci handlowychFirma konsultingowa McKinsey otworzyła sklep w jednym z największych centrów handlowych w USA, Mall of America w Minnesocie. Placówka ma stanowić laboratorium dla sieci handlowych.
2 2 0 0 0 27.09.2019Mattel wprowadza na rynek linię lalek neutralnych płciowoFirma Mattel przygotowała Creatable World. To zestaw, w którym znajduje się lalka oraz zestaw ubranek i dodatków pozwalających zrobić z niej chłopca lub dziewczynę.
0 1 0 0 0 27.09.2019Reebok i Adidas stworzą wspólny model butówProjektanci marek Reebok i Adidas połączyli futuryzm butów Instapump z technologią amortyzowania ruchów Boost. Powstał z tego Instapump Fury Boost – but, który na nowo ma definiować pojęcie komfortu, odwagi i przełamywania schematów.
0 1 0 0 0 27.09.2019Ikea stawia na mniejsze sklepyIkea planuje otwarcie kolejnych sklepów w centrach miast. Eksperyment z mniejszymi formatami detalicznymi skutecznie przyciągnął konsumentów.
1 2 0 0 1 27.09.2019Aspirin Complex i spot z krzyczącą córkąRozpoczęła się kampania reklamowa marki Aspirin Complex. Lek promowany jest spotem, w którym nastoletnia córka krzyczy na swojego ojca.
1 0 0 0 0 27.09.2019„Dość POPiS-ów!”. Spot wyborczy PSLPSL zaprezentował spot wyborczy. W krótkim filmie krytykuje zarówno polityków PiS, jak i PO. Zwraca uwagę na agresywny charakter politycznej debaty.
0 3 0 0 0 27.09.2019Leśne Lidlaki jak Słodziaki BiedronkiLidl Polska wprowadził do oferty maskotki Leśne Lidlaki. Są one łudząco podobne do Słodziaków Biedronki. By je otrzymać, nie trzeba jednak zbierać naklejek.
0 0 0 0 0 27.09.2019ESL, DreamHack i Nielsen ogłaszają współpracę nad standaryzacją danych w e-sporcieESL, DreamHack i Nielsen nawiązały współpracę. Jej celem jest podnoszenie jakości badań e-sportowych i zapewnienie większego zaufania sponsoringowi e-sportu.
0 0 0 0 0 27.09.2019Małe agencje reklamowe z dużymi długami. Dane KRDW I półroczu 2019 r. wydatki na reklamę w Polsce nieznacznie wzrosły. Po sześciu miesiącach ich dynamika w porównaniu z takim samym okresem ubiegłego roku wyniosła 1,2 proc. Stagnacja branży reklamowej odbija się też w bazie danych Krajowego Rejestru Długów. Obecnie widnieją w niej 3733 zadłużone firmy reklamowe – głównie małe agencje. Są winne swoim partnerom 91,5 mln zł. To blisko trzy razy więcej niż 5 lat temu.
0 0 0 0 0 26.09.2019Konferencja 100% Retail & Fashion po raz pierwszy w Starym Browarze w Poznaniu10 i 11 października o kondycji polskiego rynku mody oraz trendach światowych dyskutować będą przedstawiciele takich marek jak Answear, Bohoboco, Converse, Diverse i Promod. Pojawią się również przedstawiciele Facebooka i firm technologicznych dostarczających rozwiązania dla e-sklepów modowych.