Właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave
  • 0
  • 4
12.06.2019

Właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave

Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku reklamy online. W połowie maja wykupili udziały Mobehave, dając początek grupie wyspecjalizowanych spółek.

W Open Mobi – spółce matce – skupiony zostanie trzon technologiczny oraz dział kreacji. Działania Mobehave skoncentrują się na wypracowywaniu produktów w klasycznym mobile’u.

Agencja internetowa Open Mobi skupi się teraz przede wszystkim na rozwoju technologii AI oraz oferowaniu rozwiązań w obszarze custom audience. Firma ma autorską platformą DMP obejmującą 10 mln sprofilowanych użytkowników. Współpracuje też z ponad 30 dostawcami zewnętrznymi. Drugim z obszarów profesjonalizacji firmy będzie rozwój produktów z kategorii social audience, w tym m.in. sprzedaż formatów wideo w kanałach Tik Tok, Twitch, Snapchat. Inwestorzy zbudowali ponadto dział kreacji, który ma pomóc w rozwoju obu spółek.

Choć jako spółka jesteśmy nowi na rynku, jako specjaliści w branży działamy już ponad 10 lat. Doskonale znamy więc jej specyfikę oraz potrzeby i oczekiwania klientów. Chcemy, aby nasza oferta była kompleksowa, a jednocześnie każdy produkt i usługa wysoce wyspecjalizowana. Nie jest to łatwe zadanie, jednak możliwe do zrealizowania dzięki synergii kompetencji i zasobów firm – ekspertów na swoim polu. Naszą wizję rozwoju docenił prezes Mobehave, Dawid Wałęga – mówi Eliza Durnakowska, general director Open Mobi.

Dawid Wałęga od 2006 r. związany jest z branżą mediową. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Mediacom Warszawa. Przez blisko 10 lat przeszedł ścieżkę od planowania i zakupu telewizji, przez budowę i rozwój teamu performance, po stanowisko digital directora. W 2016 r. został prezesem Mobehave i samodzielnie kierował agencją.

W ciągu ostatnich trzech lat wdrożyliśmy własne, unikalne produkty oraz poszerzyliśmy portfolio klientów. Naturalnym krokiem rozwoju agencji był strategiczny mariaż z innym podmiotem. Ze względu na wysoki poziom kompetencji i wysoką kulturę organizacji, jaką tworzą Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zdecydowałem o fuzji właśnie z Open Mobi – mówi Dawid Wałęga, R&D director Mobehave.

W nowych strukturach Dawid Wałęga będzie miał możliwość wypracowania i rozwoju nowych produktów. Dajemy mu przestrzeń do realizacji nieszablonowych projektów. Obszar R&D jest kluczowy dla naszych spółek, jak i polskiego rynku digital. Liczymy na to, że ta współpraca pomoże nam w osiągnięciu wymiernych efektów sprzedażowych dla obydwu podmiotów – mówi Marek Naruszewicz, sales director Open Mobi.

Mobehave poza kompetencjami merytorycznymi wnosi do grupy także pozytywne relacje z podmiotami takimi jak T-Mobile, Blix oraz Qpony. Katarzyna Knecht pozostaje na stanowisku agency sales directora.

Agencja Open Mobi rozpoczęła działalność na początku kwietnia 2019 r. Skupia się wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, wideo dla social media, kreacji reklamy mobilnej oraz platformy DMP.

Eliza Durnakowska, general director Open Mobi, specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji w kanałach mobilnych, zarządzaniu sprzedażą produktów mobilnych oraz zagadnieniach użyteczności aplikacji. Pracowała z sieciowymi domami mediowymi, angażując się w projekty takich marek, jak McDonald’s, H&M, Bank Pekao i Żywiec.

Marek Naruszewicz, sales director Open Mobi, planowaniem i strategią działań mobile marketingowych zajmuje się od 2006 r. Współtworzył i realizował kilkadziesiąt innowacyjnych projektów, wykorzystując przy tym najnowsze rozwiązania w zakresie mediów interaktywnych. Doświadczenie zdobywał, realizując kampanie m.in. dla brandów Pandora, Opel, Nivea i Jeep.

  • 4

Eliza Durnakowska, general director Open Mobi

Marek Naruszewicz, sales director Open Mobi

Dawid Wałęga, R&D director Mobehave

Katarzyna Knecht, agency sales director

12 czerwca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2019

W 2018 r. przychody klubów Ekstraklasy wyniosły prawie 528 mln zł. Legia Warszawa ponownie liderem „Piłkarskiej ligi finansowej” Deloitte

Przychody wszystkich zespołów grających w polskiej Ekstraklasie wyniosły w 2018 r. blisko 528 mln zł. Z raportu „Piłkarska liga finansowa” firmy doradczej Deloitte wynika, że w minionym roku przychody z transferów wyniosły 96,8 mln zł, z czego transfery zagraniczne wygenerowały 87,4 mln zł. Liderem rankingu pod względem wpływów do budżetu pozostaje niezmiennie Legia Warszawa. Na podium znalazły się także Lech Poznań i Lechia Gdańsk.