Spotkanie KBR
  • 0
  • 1
12.04.2006

Spotkanie KBR

Przyszłość badań metodologią pasywną była tematem ostatniego spotkania Komitetu Badań Radiowych, które odbyło się we wtorek, 11 kwietnia. Gospodarzem była agencja reklamowa WaWa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50688 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2006

Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST

Na początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw - trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.