Nietypowa akcja reklamowa markerów Edding
  • 0
  • 1
12.04.2006

Nietypowa akcja reklamowa markerów Edding

„Wielkość nie gra roli!?” – pod takim hasłem w kwietniu ruszyła kampania reklamowa markerów permanentnych Edding. Akcja ta dotyczy produktów z oferty jednego z wiodących importerów i dystrybutorów artykułów biurowych i szkolnych w Polsce – Amex Stationery Sp. z o.o – wyłącznego dystrybutora produktów niemieckiej firmy Edding GmbH na Polskę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54834 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2006

11 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2006

Po raz kolejny - MPG Media Planning - obsługuje kampanię wody Primavera

MPG Media Planning zwyciężył w konkursie ofert, który został zorganizowany przez firmę Polska Woda Sp z o.o. - producenta wody Primavera, należącego do koncernu Danone. Już po raz drugi MPG Media Planning (w 2005 roku zaplanował i kupił kampanię reklamy zewnętrznej dla wody Primavera), będzie odpowiedzialny za planowanie oraz realizację działań reklamowych dla tej marki. W kampanii będzie wykorzystana reklama telewizyjna, nośniki reklamy zewnętrznej oraz reklama w magazynach kobiecych. Kampania będzie trwała przez trzy miesiące.