0 1 1 17.10.2006e-VideoBOK – rewolucja w kontaktach z klientemFirma VidCom.pl Sp. z o.o. wprowadza na rynek e-VideoBOK – rozwiązanie, które radykalnie odmienia oblicze współczesnego Biura Obsługi Klienta.
0 1 0 17.10.2006Sukces kampanii „Garnier Czyste Brzmienie”Trwa druga edycja kampanii promocyjnej „Czyste Brzmienie” marki Garnier. Jednym z najważniejszych jej elementów jest specjalnie stworzona strona internetowa GarnierCzysteBrzmienie.pl oraz konkurs on-line „Zostań DJem”. Jednocześnie prowadzone są działania reklamowe w mediach tradycyjnych oraz imprezy promocyjne w wybranych miastach Polski.
0 1 0 17.10.2006Skoda Roomster na nośnikach XXL CommunicationOperator reklamy wielkoformatowej XXL Communication realizuje ekspozycje reklamową dla Skody Roomster. Z początkiem października na nośnikach wielkoformatowych rozpoczęła się kampania promocyjna kompaktowego minivana Skoda Roomster, która stanowi uzupełnienie wcześniej prowadzonych działań reklamowych zakrojonych na szeroką skalę.
0 1 0 17.10.2006Otwarto pierwszy w Polsce bar Grant’saMusic Bar Light Box Gallery ruszył 13 października w Krakowie. To pierwszy w Polsce bar firmowany przez szkocką whisky Grant’s.
0 1 0 17.10.2006Ale Motyw!Według raportu pozarządowego ośrodka badawczego European Citizen Action Service (ECAS) do pracy za granicą wyjechało już ponad milion Polaków. To stanowi 3% wszystkich Polaków, a 5% młodych ludzi w wieku produkcyjnym. Sondaże wykazują, że co druga osoba w Polsce w wieku 18-24 lat myśli o wyjeździe za granicę w poszukiwaniu pracy.
0 1 0 17.10.2006Już jutro Reprezentacja Polski rozpoczyna rozgrywki w światowym finale World Cyber Games 2006W dniach 18 – 22 października we Włoszech, w mieście Monza koło Mediolanu odbędzie się finał największego na świecie turnieju gier elektronicznych – World Cyber Games 2006. Polscy gracze mają szanse na tytuły Mistrzów Świata.
0 1 0 17.10.2006Jaka wizja, czyja skuteczność?16 października rusza outdoorowa kampania teasingowa Platformy Obywatelskiej w Warszawie. „Wizja i skuteczność?” – hasło wyborcze warszawskiego PiS i Kazimierza Marcinkiewicza uzupełnione o znak zapytania znajdzie się na plakatach PO. Obok sloganu warszawiacy będą mogli zobaczyć żółto czerwoną flagę stolicy zawiązaną w mocny węzeł. Chcemy w ten sposób skłonić mieszkańców stolicy, aby zanim pójdą głosować zadali sobie pytanie - Jaka wizja i czyja skuteczność? – powiedział Jacek Kozłowski, szef sztabu wyborczego Platformy Obywatelskiej w Warszawie podczas odsłaniania nowego bilboardu PO.
0 1 0 16.10.2006Świat się zmienia. Teraz cztery w jednym Centrum„Świat się zmienia”, „Teraz cztery w jednym Centrum”. Od dzisiaj wiemy, jakie wydarzenie kryje się za trwającą od dwóch tygodni w Warszawie akcją marketingową, prowadzoną w radiu, na billboardach i autobusach. Zmienia się świat motoryzacji.
0 1 0 16.10.2006Kampania społeczna “Wyślij CV – ktoś czeka” w piątek odwiedzi WarszawęOrganizatorzy kampanii społecznej na rzecz aktywizacji rynku pracy osób niepełnosprawnych – Ciszewski Public Relations - od maja bieżącego roku odwiedzili już 13 polskich miast wojewódzkich. W najbliższy piątek 20 października odbędzie się konferencja w Warszawie.
0 1 0 16.10.2006Verbena ponownie z PRO Media HouseIDC Polonia, oddział słowackiego potentata na rynku słodyczy i producenta cukierków Verbena, już po raz czwarty powierzył swój budżet mediowy PRO Media House.