„Drzwi do mieszkania” - kampania marki PORTA DRZWI
  • 0
  • 1
12.04.2006

„Drzwi do mieszkania” – kampania marki PORTA DRZWI

„Drzwi do mieszkania” – to hasło wizerunkowej kampanii marki PORTA DRZWI, przygotowanej przez Dział Marketingu firmy Porta KMI Poland i Agencję Reklamową Mr. Bloom z Sopotu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50688 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2006

Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST

Na początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw - trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.