Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST
  • 0
  • 1
12.04.2006

Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST

Na początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw – trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

12 kwietnia 2006

11 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2006

Po raz kolejny - MPG Media Planning - obsługuje kampanię wody Primavera

MPG Media Planning zwyciężył w konkursie ofert, który został zorganizowany przez firmę Polska Woda Sp z o.o. - producenta wody Primavera, należącego do koncernu Danone. Już po raz drugi MPG Media Planning (w 2005 roku zaplanował i kupił kampanię reklamy zewnętrznej dla wody Primavera), będzie odpowiedzialny za planowanie oraz realizację działań reklamowych dla tej marki. W kampanii będzie wykorzystana reklama telewizyjna, nośniki reklamy zewnętrznej oraz reklama w magazynach kobiecych. Kampania będzie trwała przez trzy miesiące.