Spot Lotosu z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 1
7.10.2020

Spot Lotosu z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski

Grupa Lotos rozpoczęła kampanię, w której ponownie informuje o wsparciu okazanym piłkarzom jako główny sponsor reprezentacji Polski, a także kierowcom. Nowy spot gdańskiego koncernu można zobaczyć od 7 października w telewizji oraz Internecie.

Tej jesieni, po okresie wstrzymania rozgrywek spowodowanym pandemią koronawirusa wracają mecze reprezentacji Polski w ramach ligi narodów oraz spotkania towarzyskie. Spot Lotosu z piłkarzami nosi tytuł „Lotos Dynamic prowadzi nas dalej!”. Reklama opowiada o ambicjach każdego człowieka, niezależnie od tego, czy jest on znanym sportowcem, małym piłkarzem pragnącym strzelać gole czy matką, która pomaga dziecku spełnić marzenia.

Grupa Lotos wspiera biało-czerwonych od pięciu lat. Spot można oglądać na antenach najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie.

  • 1
Spot Lotosu z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski

Spot Lotosu z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski

7 października 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2020

Polak filantrop – pomaga i wymaga. Wyniki badania

Trwający kryzys covidowy uświadomił Polakom, jak ważne jest zaangażowanie filantropijne społeczeństwa i biznesu – wynika z raportu „Filantropia w CEE 2020”. Oceniono w nim potencjał filantropijny Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W badaniu 39% rodaków potwierdziło, że pandemia zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Dziś liczba pomagających Polaków wynosi 51%. Jednocześnie zwiększyły się oczekiwania względem firm. 56% badanych chce kupować produkty marek społecznie odpowiedzialnych, a 47% wyraża gotowość zapłacenia za nie wyższej ceny.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2020

Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB Mixx Awards. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową”, przygotowany przez Gong i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski. Zdobył on nagrodę Best in Show. Przyznano także 4 złote statuetki dla kampanii: „Hulaj z głową” w kategorii Content Marketing, „Rano zebrano i wyborczy #bazarek na Twitterze” w kategorii Limited Budget, „#ZdalniDoPomocy” w kategorii Online Marketing with Influencer oraz „Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy” w kategorii Public Service, Non-profit Campaign & CSR.

6 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2020

Jakość to filar skutecznej reklamy internetowej – Forum IAB 2020

Podnoszenie jakości jest wspólnym celem branży reklamy cyfrowej. IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z ekspertami zainaugurowało autorski program poprawy jakości Qualid. Jego premiera miała miejsce podczas czternastej edycji Forum IAB, które odbywa się 6–8 października. Hasło wydarzenia brzmi: „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?”.