Wyścigi samochodowe czy dbanie o urodę – co było hitem YouTube w styczniu?
  • 3
  • 0
12.02.2019

Wyścigi samochodowe czy dbanie o urodę – co było hitem YouTube w styczniu?

W styczniowym rankingu YouTube Ads Leaderboard zwyciężyło wideo Toyoty z rajdowych mistrzostw świata. Drugie miejsce to spot Studia Tymbark, który przedstawia, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. Do zestawienia trafiły też dwa filmy Urodomaniaczek by Hebe. Podium zamyka właśnie jeden z nich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2019

Devil Energy znów przegrał w sądzie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości spółki

Firma Waterius, którą sąd w 2018 r. zobowiązał do przeprosin i zapłaty 60 tys. zł za opublikowanie niezgodnej z dobrymi obyczajami reklamy napoju Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W efekcie ma zapłacić dodatkowo 30 tys. zł oraz 2 tys. zł za każdy dzień opóźnienia w opublikowaniu przeprosin za wspomnianą reklamę. STS zapowiada też złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości firmy.

11 lutego 2019