Wyścigi samochodowe czy dbanie o urodę – co było hitem YouTube w styczniu?
  • 3
  • 0
12.02.2019

Wyścigi samochodowe czy dbanie o urodę – co było hitem YouTube w styczniu?

W styczniowym rankingu YouTube Ads Leaderboard zwyciężyło wideo Toyoty z rajdowych mistrzostw świata. Drugie miejsce to spot Studia Tymbark, który przedstawia, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. Do zestawienia trafiły też dwa filmy Urodomaniaczek by Hebe. Podium zamyka właśnie jeden z nich.

Zwycięzca styczniowego zestawienia wygrał także mistrzostwa WRC. W filmie „Yaris WRC: mistrzostwo świata w kategorii producentów” można zobaczyć, w jakim stylu zespół Toyota Gazoo Racing zdobył pierwsze miejsce w najcięższej rajdowej rywalizacji świata.

Film Studia Tymbark, pt. „Instagram vs rzeczywistość (gość: Julia Kostera)”, porusza temat ważny dla młodzieży. Jaś Dąbrowski, Zuzia Borucka oraz Julia Kostera pokazują w nim, że wizerunek kreowany w mediach społecznościowych często znacznie odbiega od rzeczywistości.

Na podium znalazło się także wideo Urodomaniaczek by Hebe, „Nasze sprawdzone tricki urodowe”. Justyna z Kasią zaprosiły do udziału w odcinku jedną z najbardziej znanych youtuberek zajmujących się tematyką urody – Agnieszkę Grzelak. Wspólnie zaprezentowały ulubione triki dotyczące makijażu.

Czwartą pozycję zajęła Kuchnia Lidla z reklamą „Bułeczki bao z kaczką. Karol Okrasa & Kuchnia Lidla”. Karol Okrasa prezentuje przepis i wyjaśnia, że bułeczki bao to nic innego, jak polskie tradycyjne kluchy na łachu, pyzy, parzuchy czy też buchty drożdżowe.

Do styczniowego zestawienia trafił także kolejny film Urodomaniaczek, „Zimowa pielęgnacja skóry”. Z reklamy dowiadujemy się, jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja skóry zimą i jakie kosmetyki w tym celu wybrać.

O rankingu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w tym serwisie.

12 lutego 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2019

Devil Energy znów przegrał w sądzie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości spółki

Firma Waterius, którą sąd w 2018 r. zobowiązał do przeprosin i zapłaty 60 tys. zł za opublikowanie niezgodnej z dobrymi obyczajami reklamy napoju Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W efekcie ma zapłacić dodatkowo 30 tys. zł oraz 2 tys. zł za każdy dzień opóźnienia w opublikowaniu przeprosin za wspomnianą reklamę. STS zapowiada też złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości firmy.

11 lutego 2019