Góralki powierzają obsługę social media agencji Insignia
  • 0
  • 1
12.02.2019

Góralki powierzają obsługę social media agencji Insignia

Marka Góralki powierzyła komunikację w mediach społecznościowych Insignii. Agencja zaproponowała nową koncepcję komunikacji z miłośnikami wafelków.

Opracowana strategia marki Góralki stawia przede wszystkim na odważną komunikację. Jej bazę stanowią następujące elementy:

  • najbardziej aktualne trendy wizualne na 2019 r.,
  • autentyczna zabawa i emocje,
  • działania szerokozasięgowe.

Aby osiągnąć te cele, w kampanię zostaną zaangażowani znani influencerzy (m.in. twórca kanału Poszukiwacz, Adam Wiejak). Wraz z nimi marka Góralki będzie rzucać wyzwania swoim obserwatorom. Tych, którzy je podejmą, nagrodzi słodkimi prezentami.

W strategii komunikacji marki bardzo mocny nacisk położyliśmy na takie wartości, jak autentyczność, współtworzenie, czyli user-generated content oraz pozytywne emocje. Od teraz dobra zabawa będzie kojarzyć się tylko z Góralkami. Szczególną metamorfozę przejdzie Instagram Góralek, który w praktyce zostanie oddany użytkownikom aplikacji. Będzie skupiał się na najchrupniejszych chwilach z życia obserwatorów Góralek – mówi Anna Ortman, social media manager w agencji Insignia.

W ramach kampanii Insignia odpowiada za:

  • obsługę i moderację kanałów social media,
  • opracowanie i obsługę konkursów,
  • przygotowanie kreacji,
  • koordynację współpracy z influencerami,
  • opracowanie i realizację kampanii mediowej.

W I kwartale 2019 r. wystartuje „Loteria Góralek”. Jej kampanię mediową również przygotuje ta sama agencja.

Zespół projektowy obsługujący markę tworzą: Katarzyna Kijas (strategia), Anna Ortman, Jagoda Kaczmarek (social media), Paweł Kaczorowski, Dominik Wąsik, Jakub Smoliński (kreacja), Grzegorz Paliś (influencerzy), Anna Wyród (media), Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service).

  • 1

12 lutego 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2019

Devil Energy znów przegrał w sądzie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości spółki

Firma Waterius, którą sąd w 2018 r. zobowiązał do przeprosin i zapłaty 60 tys. zł za opublikowanie niezgodnej z dobrymi obyczajami reklamy napoju Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W efekcie ma zapłacić dodatkowo 30 tys. zł oraz 2 tys. zł za każdy dzień opóźnienia w opublikowaniu przeprosin za wspomnianą reklamę. STS zapowiada też złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości firmy.