Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
  • 0
  • 3
17.02.2022

Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Dane M/platform za pierwszy miesiąc 2022 r. potwierdzają kontynuację trendów, jakie obserwowaliśmy już w ostatnich miesiącach ubiegłego roku. Przeciętny styczniowy koszyk był podobny pod względem wielkości do koszyka sprzed roku, ale jego wartość wzrosła o 8,1%. Polski konsument średnio wydał podczas jednej wizyty w sklepie tradycyjnym o 1,98 zł więcej niż przed rokiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lutego 2022

16 lutego 2022