Śliwka Nałęczowska z ASMR - Marketing przy Kawie
Śliwka Nałęczowska z ASMR – nowa kampania pralin
  • 1
  • 1
5.10.2023

Śliwka Nałęczowska z ASMR – nowa kampania pralin

Celem kampanii Śliwki Nałęczowskiej jest odświeżenie wizerunku marki oraz zaprezentowanie trzech wymiarów doznań, jakich można doświadczyć, delektując się czekoladką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 października 2023