Zatrzymane ciężarówki CadburyZatrzymane ciężarówki CadburyZatrzymane ciężarówki CadburyZatrzymane ciężarówki Cadbury
Czasem ma być ogień, a wychodzi... tak sobie (fot. Beefcapital)

Zatrzymane ciężarówki Cadbury

Zatrzymane ciężarówki Cadbury
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sugestywna twarz goryla, brak kierowców w ciężarówkach jadących po pasie startowym, niezrozumiałe hasło reklamowe. Te elementy, jak pokazują neurobadania, mogą zaważyć na sukcesie lub porażce kampanii reklamowych kosztujących miliony. Granica jest cienka.

Jesień 2007 roku. Szefowie marketingu producenta słodyczy Cadbury mają co świętować. Właśnie trwa kampania z siedzącym nieruchomo gorylem w roli głównej (tak naprawdę jest to aktor Garon Michael w niezmiernie kosztownym i realistycznym, uszytym na miarę kostiumie).

W spocie falujące nozdrza i przymknięte oczy zwierzęcia zdradzają narastanie silnych emocji, które ujście znajdują w zaskakującym popisie gry na perkusji, do wtóru słynnego przeboju „In the Air Tonight” Phila Collinsa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się