Startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019
  • 0
  • 0
5.02.2019

Startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019

Wystartowała VIII edycja konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019. Uczelnie będą mogły zaprezentować swoje prace w siedmiu kategoriach. Do 13 lutego można przesyłać zgłoszenia.

Genius Universitatis ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni, a udział w nim jest bezpłatny. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wypełnienie do 13 lutego 2019 r. internetowego formularza zgłoszeniowego na stronie konkursu wraz z załącznikami dokumentującymi stosowane działania.

Do konkursu można zgłaszać narzędzia marketingowe wykorzystywane w rekrutacji na studia w roku akademickim 2018/19.

Uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej lub wielu kategoriach:

  • Reklama prasowa
  • Event wspierający rekrutację
  • Gadżet promocyjny
  • Kampania w mediach społecznościowych
  • Video online
  • Content marketing
  • Serwis rekrutacyjny

Prace konkursowe oceniać będzie kapituła złożona z ekspertów marketingu: Katarzyna Dragović, Paweł Janas, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Jacek Szlak, dr Bianka Siwińska.

Finał konkursu odbędzie się 8 marca podczas XXXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2019 w Warszawie. Konkurs ma na celu propagowanie nowatorskich praktyk i narzędzi marketingowych stosowanych przez uczelnie.

Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.genius.perspektywy.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

 

4 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2019

Startuje projekt „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”. Jest on zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie, realizowanego przez markę sprzętu AGD. Skłania on do refleksji i podpowiada, jak być dla innych, nie tylko dla siebie.