Silne wpływy Unii Europejskiej - wyniki badania ETB
  • 0
  • 1
9.05.2006

Silne wpływy Unii Europejskiej – wyniki badania ETB

Polacy spośród 12 krajów Unii Europejskiej najsilniej opowiadają się za zwiększeniem wpływów Unii w krajach członkowskich. 31% Europejczyków uważa, że Unia powinna mieć takie same wpływy jak obecnie, 35% badanych Europejczyków jest zupełnie odmiennego zdania – takie wyniki uzyskano w tegorocznym badaniu European Trusted Brands, przeprowadzanym przez Reader’s Digest.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Nikt nie omija okazji - kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta S.A.

1 maja rozpoczęła się nowa, trwająca do końca lipca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Raporty i artykuły na nowej stronie On Board PR

Na stronie On Board PR (www.onboard.pl) znalazły się branżowe raporty wizerunkowe przygotowane w oparciu o badania opinii społecznej realizowane m.in. przez sopocką PBS. Udostępnione opracowania dotyczą sektora bankowego („Banki – zaufanie i komunikacja z klientami”), operatorów telefonicznych („Jak zdobyć abonenta”), budownictwa („Marka dewelopera”) i mediów („Konsument i media”). Na stronie będą pojawiać się też wszystkie kolejne raporty On Board PR mające pomóc przedsiębiorstwom różnych branż w planowaniu działań public relations.