0 1 0 0 0 12.05.2006Operacja plastyczna w firmie CezexCEZEX, największy polski dystrybutor papieru oraz tworzyw sztucznych dla reklamy, zmienił slogan firmowy towarzyszący logo firmy, które także zostało zmodyfikowane. Dotychczasowe hasło: „Jesteśmy najbliżej” zastąpione zostało nowym: „Papier. Na czas”.
0 1 0 0 0 12.05.2006Peppermint promuje nową kategorię produktów HugoPod hasłem „Agent Hugo. Misja hoppersy.” The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. wprowadza na rynek nową kategorię produktów dla dzieci – chipsy Hugo. Nowy produkt oraz istniejące już na rynku chrupki Hugo wspiera kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz w telewizji. Akcję przygotowała agencja Peppermint, która odpowiada za obsługę reklamową marki Hugo.
0 1 0 0 0 12.05.2006Egzotyczna kampania reklamowa FortunyJak niezwykłą podróżą może być zwykłe wyjście po zakupy do sklepu pokazuje najnowsza kampania telewizyjna nowych napojów owocowych Fortuna Owoce Egzotyczne (Agros Nova), która dziś wystartowała w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.
0 1 0 0 0 11.05.2006Q&AConsulting wesprze debiut giełdowy One-2-One S.A.Agencja public relations Q&AConsulting zajmie się wsparciem firmy One-2-One planującej na przełomie czerwca i lipca wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. Obsługa obejmie PR korporacyjny, produktowy oraz investor relations.
0 1 0 0 0 11.05.2006Zostań modelką EliteZnamy już nazwiska dziewcząt, które przeszły do II etapu Konkursu Elite Model Look 2006. Spośród wielu marzących o sławie modelki, wybranych zostało 160. Wszystkie kandydatki 13 maja walczyć będą o zakwalifikowanie się do ogólnopolskiego finału oraz udział w dziesięciodniowym zgrupowaniu Elite Model School.
0 1 0 0 0 11.05.2006The Economist o PolsceZnany brytyjski tygodnik The Economist opublikuje w swoim najbliższym numerze Raport o Polsce (Survey of Poland). Z tej okazji w Warszawie zorganizowano specjalną konferencję.
0 1 0 0 0 11.05.2006Afekt prowadzi kolejną akcję field marketingową dla DanoneW maju Danone wprowadza na rynek nowy, orzeźwiający jogurt pitny – Mrozer. Produkt jest dostępny w kubkach 330g w trzech owocowych smakach: truskawka-kiwi, brzoskwinia-marakuja i pomarańcza. Do końca maja prowadzana jest akcja degustacyjna nowego produktu w 150 hipermarketach na terenie całego kraju, 30 punktach regionalnych oraz 32 halach Cash&Carry.
0 1 0 0 0 11.05.2006Well – being kwintesencją nowej strategii wodyEden Springs, będący czołowym dostawcą urządzeń dozujących i wody w 19-litrowych butlach w osiemnastu krajach Europy, opracował nową strategię pozycjonowania swojej marki. Źródło Twojego dobrego samopoczucia w pracy to nowe hasło, które komunikowane będzie na wszystkich rynkach, na których obecna jest firma.
0 1 0 0 0 11.05.2006Nowy produkt indoorowy – internetowe gralnie w ARBOmedia PolskaARBOmedia Polska rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w gralniach komputerowych. Nowy produkt oparty na sieci kawiarenek internetowych zapewnia dotarcie do 180 000 osób miesięcznie. Panująca w gralniach specyficzna atmosfera umożliwia różnorodne formy reklamy oraz bardzo długi kontakt odbiorców z przekazem.
0 1 0 0 0 11.05.2006Akcja Metra „ZALEŻY MI”We wtorek 16 maja ukaże się wyjątkowy numer „Metra", w którym wszystkie teksty napiszą Czytelnicy. „Jednodniowi” dziennikarze z dziennikarstwem nie mają nic wspólnego.