Nikt nie omija okazji - kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta S.A.
  • 0
  • 1
9.05.2006

Nikt nie omija okazji – kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta S.A.

1 maja rozpoczęła się nowa, trwająca do końca lipca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Raporty i artykuły na nowej stronie On Board PR

Na stronie On Board PR (www.onboard.pl) znalazły się branżowe raporty wizerunkowe przygotowane w oparciu o badania opinii społecznej realizowane m.in. przez sopocką PBS. Udostępnione opracowania dotyczą sektora bankowego („Banki – zaufanie i komunikacja z klientami”), operatorów telefonicznych („Jak zdobyć abonenta”), budownictwa („Marka dewelopera”) i mediów („Konsument i media”). Na stronie będą pojawiać się też wszystkie kolejne raporty On Board PR mające pomóc przedsiębiorstwom różnych branż w planowaniu działań public relations.