Raporty i artykuły na nowej stronie On Board PR
  • 0
  • 1
9.05.2006

Raporty i artykuły na nowej stronie On Board PR

Na stronie On Board PR (www.onboard.pl) znalazły się branżowe raporty wizerunkowe przygotowane w oparciu o badania opinii społecznej realizowane m.in. przez sopocką PBS. Udostępnione opracowania dotyczą sektora bankowego („Banki – zaufanie i komunikacja z klientami”), operatorów telefonicznych („Jak zdobyć abonenta”), budownictwa („Marka dewelopera”) i mediów („Konsument i media”). Na stronie będą pojawiać się też wszystkie kolejne raporty On Board PR mające pomóc przedsiębiorstwom różnych branż w planowaniu działań public relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Front Design i dłonie Mony Lizy dla Discovery Channel

1 maja bieżącego roku ruszyła kampania Discovery Channel promująca cykl poświęcony tematyce „Kodu Leonarda Da Vinci”. Emitowane programy w ciekawy sposób przedstawiają, analizują i badają prawdziwość przesłań oraz informacji zawartych w bestsellerze Dana Browna. Codziennie od 14 do 19 maja o godz. 22:00 oraz w trakcie „Weekendu Teorii Spiskowych” 20-21 maja widzowie będą mogli przekonać się, ile prawdy jest w słynnej książce, której ekranizację polscy widzowie zobaczyć będą mogli w kinach już od 19 maja (reż. Ron Howard, wyst: Tom Hanks, Audrey Tautou).

8 maja 2006