Wydarzenie, które jest zawsze aktualne – Fundacja Rak’n’Roll i Avon ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Dzień na U”
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 3
15.10.2020

Wydarzenie, które jest zawsze aktualne – Fundacja Rak’n’Roll i Avon ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Dzień na U”

15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon kontra Rak Piersi wystartowała z kolejną edycją kampanii „Dzień na U”, która zachęca kobiety do regularnych badań. Organizatorzy przekonują, że w czasach pandemii jest wydarzenie, które nie schodzi z afisza, nawet kiedy inne są odwoływane.

Tegoroczna kampania nawiązuje do odwoływanych z powodu pandemii koncertów i wydarzeń kulturalnych. Fundacja Rak’n’Roll i Avon kontra Rak Piersi w działaniach promocyjnych przekonują, że mimo wielu anulowanych eventów w 2020 r. jest jedno wydarzenie, którego nie warto usuwać z kalendarza. To „Dzień na U” – czas, którego potrzebuje każda kobieta, by wykonać profilaktyczne badanie USG piersi. Akcja uświadamia kobietom, że troska o zdrowie to coś, z czego nie warto rezygnować i przekładać na później.

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social media z udziałem gwiazd: Aleksandry Hamkało, Joanny Jabłczyńskiej, Idy Nowakowskiej, Anny Markowskiej i Barbary Wrońskiej. Z pomocą ambasadorek należących do świata teatru, kina, muzyki czy telewizji organizatorzy akcji w formie grafik stylizowanych na eventowe banery zapraszają na „wciąż aktualne” oraz „najważniejsze wydarzenie roku”. Kryje się za nimi właśnie „Dzień na U”.

Akcji towarzyszą działania promocyjne na profilach społecznościowych ambasadorek oraz portalu patrona medialnego – Newonce. Powstało również wydarzenie na Facebooku.

W ramach kampanii Avon kontra Rak Piersi dofinansował 3300 badań USG piersi w placówkach na terenie całego kraju. Można z nich skorzystać w 90 gabinetach USG z różową wstążką, zlokalizowanych w całej Polsce. Na stronie www.dziennau.pl można znaleźć adresy wszystkich placówek biorących udział w akcji.

  • Strategia, kreacja oraz grafiki: DDB Warszawa
  • Development strony www.dziennau.pl: HappyEndians
  • Komunikacja PR oraz aktywacje z influencerami: Garden of Words
  • Zakup mediów: PHD Media Direction
  • Kampanię wspiera również agencja influencer marketingu Lettly
  • 3
„Dzień na U”

„Dzień na U” – wydarzenie, którego nie warto odwoływać

15 października 2020

14 października 2020