Sieć reklam Adloyal skierowana do lokalnych reklamodawców
  • 0
  • 1
5.10.2011

Sieć reklam Adloyal skierowana do lokalnych reklamodawców

Platforma reklamowa Adloyal we wrześniu objęła swoim zasięgiem ponad 40% polskich internautów. Wśród skupionych na niej wydawców są m.in. Demotywatory, Autocentrum i Chip.pl. Skierowana jest do reklamodawców z rynków lokalnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2011

Kondycja finansowa firm branży artykułów promocyjnych

Na przełomie ostatnich miesięcy Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie, którego celem była ocena kondycji finansowej firm branży artykułów promocyjnych. Ponad połowa dostawców i agencji reklamowych dobrze oceniła swoją kondycję finansową. Jednocześnie jednak tylko 30% klientów końcowych i niespełna 1% agencji płaci zaliczkę za zamówiony towar. Jak wynika z badania, firmy mają ponad 2 mln przeterminowanych płatności.

4 października 2011