Sesja z Małgorzatą Sochą w konkursie Rexony - Marketing przy Kawie
Sesja z Małgorzatą Sochą w konkursie Rexony
  • 0
  • 1
23.05.2011

Sesja z Małgorzatą Sochą w konkursie Rexony

„Podejmij wyzwanie Rexony” to hasło przewodnie organizowanego przez markę konkursu, który zachęca konsumentki do wzięcia udziału w „Ogólnopolskim teście na suchość”. Nagrody to 5 tys. zł na zakupy, sesja zdjęciowa z ambasadorką brandu, Małgorzatą Sochą oraz torebki znanej hiszpańskiej marki Zara.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2011

Bacardi Together – nowa światowa strategia w 2011 roku

Motywem przewodnim kampanii jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Nowa strategia Bacardi promowana będzie przez specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's. Podczas imprez w całej Polsce będą one badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety i przybliżać ludziom nową strategię marki. Idea Bacardi Together wspierana będzie też działaniami marketingowymi w mediach.