Sabre Awards dla twórców eksperymentu społecznościowego (wideo) - Marketing przy Kawie
Sabre Awards dla twórców eksperymentu społecznościowego (wideo)
  • 1
  • 1
20.05.2011

Sabre Awards dla twórców eksperymentu społecznościowego (wideo)

Agencja Grayling Poland oraz LG Electronics Polska zostały nagrodzone statuetką Sabre Awards w konkursie branży PR za projekt onLife, zrealizowany w 2010 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2011

Bacardi Together – nowa światowa strategia w 2011 roku

Motywem przewodnim kampanii jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Nowa strategia Bacardi promowana będzie przez specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's. Podczas imprez w całej Polsce będą one badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety i przybliżać ludziom nową strategię marki. Idea Bacardi Together wspierana będzie też działaniami marketingowymi w mediach.