Wyniki badania European Trusted Brands 2011 – kategoria leków - Marketing przy Kawie
Wyniki badania European Trusted Brands 2011 – kategoria leków
  • 0
  • 1
20.05.2011

Wyniki badania European Trusted Brands 2011 – kategoria leków

Centrum, Apap, Pyralgina, Rutinoscorbin, Gripex i Herbapol Lublin – oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2011, ufamy najbardziej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2011

Bacardi Together – nowa światowa strategia w 2011 roku

Motywem przewodnim kampanii jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Nowa strategia Bacardi promowana będzie przez specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's. Podczas imprez w całej Polsce będą one badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety i przybliżać ludziom nową strategię marki. Idea Bacardi Together wspierana będzie też działaniami marketingowymi w mediach.