Bacardi Together – nowa światowa strategia w 2011 roku
  • 0
  • 1
20.05.2011

Bacardi Together – nowa światowa strategia w 2011 roku

Motywem przewodnim kampanii jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Nowa strategia Bacardi promowana będzie przez specjalnie powołane teamy Bacardi Bat’s. Podczas imprez w całej Polsce będą one badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety i przybliżać ludziom nową strategię marki. Idea Bacardi Together wspierana będzie też działaniami marketingowymi w mediach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Dona

13 lat temu

Interesujące badanie

wspaniałe, ciekawe wnioski. Tylko jaka szkoda, że to wszystko w służbie sprzedaży alkoholu i budowania danej jego marki.

Rozwiń komentarze

19 maja 2011