Sentymentalny powrót do PRL-u oraz oferty Internetu i nowe wyzwania rodzinne. Styczniowy YouTube Ads Leaderboard
  • 3
  • 1
22.02.2021

Sentymentalny powrót do PRL-u oraz oferty Internetu i nowe wyzwania rodzinne. Styczniowy YouTube Ads Leaderboard

Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Tuż za nim powrót do epoki PRL-u i reklama kolekcji kultowych ciężarówek z tamtych czasów wydawnictwa De Agostini. Podium zamyka spot Biedronki prezentujący program wsparcia rodziców nowo narodzonych dzieci.

Reklama Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej, która prezentuje ofertę Internetu stacjonarnego i bezprzewodowego wraz z telewizją, otwiera styczniowy ranking YouTube Ads Leaderboard. Reklamę „Internet przez 6 miesięcy za 0 zł z telewizją Play Now TV!” przygotowała agencja kreatywna Grandes Kochonos. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Drugie miejsce to sentymentalny powrót do minionych czasów PRL-u wraz z wydawnictwem De Agostini. Wydawnictwo kierujące swoją ofertę do hobbystów w spocie „Kultowe ciężarówki z epoki PRL-u – De Agostini” zachęca do prenumerowania serii, która pozwoli na poznanie historii 80 pojazdów.

Na trzecim miejscu znalazła się reklama Biedronki „Bezpłatna paczka powitalna Dada dla Twojego maluszka – 60 000 powitalnych dzieci!”. Przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska wideo celebruje sukces programu Dada Club. Ze spotu dowiadujemy się, że w minionym roku 60 tys. rodziców noworodków otrzymało produkty niezbędne w pierwszych dniach życia dziecka w ramach paczki powitalnej. Biedronka zachęca także do wzięcia udziału w kolejnej edycji akcji w 2021 r. Za zakup mediów dla sieci dyskontów odpowiadała agencja Wavemaker.

Czwartą lokatę styczniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajął materiał informacyjny „Szczepimy się”, promujący akcję szczepień przeciwko Covid-19. Przygotowane przez Kancelarię Premiera krótkie wideo przybliża plany rządu dotyczące walki z pandemią w najbliższym czasie i zachęca do podjęcia odpowiedzialnej decyzji w tym zakresie.

Ranking zamyka wideo zatytułowane „Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60-sekund”, które popularne na YouTube było także w grudniu. Marka Ikea ponownie opowiada o ważnych problemach w przystępny sposób. Tym razem w reklamie widzimy wielkie resztki jedzenia prześladujące chłopca, którego rodzina w czasie świąt zmarnowała dużo żywności. Marka zachęca do podjęcia działań, aby zredukować ilość takich odpadów.

O zestawieniu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w tym serwisie.

  • 1
YouTube Ads Leaderboard

Styczniowy YouTube Ads Leaderboard

22 lutego 2021