Sentymentalny powrót do PRL-u oraz oferty Internetu i nowe wyzwania rodzinne. Styczniowy YouTube Ads Leaderboard
  • 3
  • 1
22.02.2021

Sentymentalny powrót do PRL-u oraz oferty Internetu i nowe wyzwania rodzinne. Styczniowy YouTube Ads Leaderboard

Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Tuż za nim powrót do epoki PRL-u i reklama kolekcji kultowych ciężarówek z tamtych czasów wydawnictwa De Agostini. Podium zamyka spot Biedronki prezentujący program wsparcia rodziców nowo narodzonych dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2021