Z polskiej perspektywy ustawa o retuszowaniu zdjęć reklamowych przypomina niewyraźne zdjęcie. Wszyscy na nie spojrzeli, ale mało kto dostrzegł szczegóły. Uchwalenie ustawy odnotowała większość mediów, a i tak pozostało kilka niejasności.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypomnijmy to, co jest jasne. Na mocy ustawy uchwalonej 4 maja br. (weszła w życie 4 października) każde zdjęcie przedstawiające ludzką sylwetkę, które zostanie przerobione graficznie w sposób udoskonalający lub wysmuklający kształty, będzie musiało mieć oznaczenie photographie retouchée. Za złamanie nowego prawa reklamodawca zapłaci minimum 37,5 tys.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.