Espresso

12 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2021

Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec stycznia

Noworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.

11 lutego 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2021

Jak Polacy spędzą walentynki? Na wspólnym posiłku w domu lub maratonie filmowym we dwoje. Mastercard Love Index 2021

Wydatki Polaków z okazji walentynek wzrosły prawie czterokrotnie w ciągu ostatniej dekady. W tym roku królują zakupy prezentów przez Internet – w ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba transakcji w Sieci w okresie walentynkowym wzrosła siedemnastokrotnie. Pandemia nie zniechęca do celebrowania – sprawiła, że jesteśmy bardziej kreatywni, planując święto zakochanych. Wspólny posiłek w domu przygotowany we własnej kuchni lub zamówiony z restauracji, a także maraton filmowy we dwoje – to najpopularniejsze pomysły na romantyczne walentynki według badania Mastercard Love Index.

Poprzednie Następne