Sen Nocy Letniej - Marketing przy Kawie
Sen Nocy Letniej
  • 0
  • 1
17.02.2005

Sen Nocy Letniej

W lutym br. marka Levi’s rozpocznie działania marketingowe wspierające kolekcję wiosna-lato 2005. Działania w zakresie reklamy skupią się przede wszystkim na prezentacji modelu Levi’s 501 Jeans oraz dżinsów damskich 557 Eve – modelu o prostych nogawkach z charakterystyczną konstrukcją paska bez wyraźnego wcięcia w talii. Planowana kampania obejmie telewizję, prasę oraz kina.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2005

W 2005 roku w Polsce będzie 10 milionów internautów

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) podsumowało funkcjonowanie rynku internetowego w 2004 roku. Z prezentowanych danych wynika, że był on rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii w ciagu 12 miesięcy liczba nowych internautów wzrosła o ponad 1,5 miliona osób. IAB ocenia, że na koniec 2005 roku w naszym kraju będzie już co najmniej 10 milionów internautów. Polska jest na trzecim miejscu w Unii Europejskiej pod względem dynamiki przyrostu nowych internautów. W ciągu ostatnich czterech lat ich liczba podwoiła się.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2005

RedDot rewolucjonizuje ofertę

RedDot wprowadza na polski rynek rozwiązanie informatyczne, które umożliwi organizacjom samodzielne tworzenie i rozwijanie zaawansowanych funkcjonalnie serwisów internetowych, w tym także intranetów i ekstranetów. Nowy system nosi nazwę RedDot Enterprise Content Management Suite 6.0 (ECMS). Dla wielu firm ECMS 6.0 oznacza możliwość tworzenia we własnym zakresie portali korporacyjnych, których rola daleko wykracza poza funkcje informacyjne. Nowe rozwiązanie jest daleko idącym rozwinięciem oferty niemieckiego koncernu, który dotychczas kojarzony był z dostawcą rozwiązań do zarządzania zawartością serwisów internetowych.