Nowi Klienci SARE - Marketing przy Kawie
Nowi Klienci SARE
  • 0
  • 1
16.02.2005

Nowi Klienci SARE

SARE, najpopularniejsze polskie narzędzie do e-mail marketingu, pozyskało nowych Klientów. Agencja reklamowa IQ Marketing (Poland) oraz wyszukiwarka internetowa Netsprint korzystać będą z SARE w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznych działaniach informacyjnych i promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2005

ATMA koncertowo prezentuje nowego Focusa

Premiera nowego modelu to dla koncernu samochodowego jedno z najważniejszych wydarzeń w strategii działań z zakresu public relations. Dlatego też zaangażowanie w scenariusz tego rodzaju imprez powierza się wybitnym specjalistom od PR, którzy wykonanie poszczególnych elementów scenariusza zlecają wyspecjalizowanym podwykonawcom. Jednak premiera nowego modelu Forda Focusa będzie wyjątkowa nawet pod względem organizacyjnym. Przedstawiciele firmy zdecydowali się zlecić całość prac jednej z największych w kraju agencji koncertowych – ATMA.