RedDot rewolucjonizuje ofertę - Marketing przy Kawie
RedDot rewolucjonizuje ofertę
  • 0
  • 1
16.02.2005

RedDot rewolucjonizuje ofertę

RedDot wprowadza na polski rynek rozwiązanie informatyczne, które umożliwi organizacjom samodzielne tworzenie i rozwijanie zaawansowanych funkcjonalnie serwisów internetowych, w tym także intranetów i ekstranetów. Nowy system nosi nazwę RedDot Enterprise Content Management Suite 6.0 (ECMS). Dla wielu firm ECMS 6.0 oznacza możliwość tworzenia we własnym zakresie portali korporacyjnych, których rola daleko wykracza poza funkcje informacyjne. Nowe rozwiązanie jest daleko idącym rozwinięciem oferty niemieckiego koncernu, który dotychczas kojarzony był z dostawcą rozwiązań do zarządzania zawartością serwisów internetowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2005

ATMA koncertowo prezentuje nowego Focusa

Premiera nowego modelu to dla koncernu samochodowego jedno z najważniejszych wydarzeń w strategii działań z zakresu public relations. Dlatego też zaangażowanie w scenariusz tego rodzaju imprez powierza się wybitnym specjalistom od PR, którzy wykonanie poszczególnych elementów scenariusza zlecają wyspecjalizowanym podwykonawcom. Jednak premiera nowego modelu Forda Focusa będzie wyjątkowa nawet pod względem organizacyjnym. Przedstawiciele firmy zdecydowali się zlecić całość prac jednej z największych w kraju agencji koncertowych – ATMA.