Kolejni partnerzy kampanii społecznej "Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony"!
  • 0
  • 1
16.02.2005

Kolejni partnerzy kampanii społecznej „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony”!

W lutym 2005 roku rozpoczyna się drugi etap II edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!” Do kampanii przyłączyli się nowi partnerzy medialni, sieci handlowe oraz instytucje. Kampania jest organizowana przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2005

ATMA koncertowo prezentuje nowego Focusa

Premiera nowego modelu to dla koncernu samochodowego jedno z najważniejszych wydarzeń w strategii działań z zakresu public relations. Dlatego też zaangażowanie w scenariusz tego rodzaju imprez powierza się wybitnym specjalistom od PR, którzy wykonanie poszczególnych elementów scenariusza zlecają wyspecjalizowanym podwykonawcom. Jednak premiera nowego modelu Forda Focusa będzie wyjątkowa nawet pod względem organizacyjnym. Przedstawiciele firmy zdecydowali się zlecić całość prac jednej z największych w kraju agencji koncertowych – ATMA.