Ruszyła kampania ECCO Walkathon (wideo) - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania ECCO Walkathon (wideo)
  • 1
  • 1
23.08.2011

Ruszyła kampania ECCO Walkathon (wideo)

Głównym elementem kampanii są działania w mediach społecznościowych oraz spot emitowany w telewizji i Internecie. Tak jak w poprzednich edycjach wydarzenia, za każdy kilometr przebyty podczas spaceru 10 września firma przekaże 4 zł na rzecz wybranej przez uczestników fundacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54908 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2011

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2011

Kampania MetLife Amplico „Chce mi się chcieć”

Trwa kampania MetLife Amplico pod hasłem „Chce mi się chcieć”. Akcja wystartowała w maju i potrwa do 23 grudnia. Główną platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl. Można na niej uzyskać informacje o akcji, a także znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym już „chce się chcieć”. Cała akcja wspierana jest kampanią w Internecie, której kolejna odsłona rozpocznie się we wrześniu i będzie kontynuowana do grudnia.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2011

Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo)

Kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!” będą wspierać działania reklamowe. 22 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, została także uruchomiona odświeżona wersja serwisu www.wolewode.pl z grami i zabawami dla dzieci oraz poradami dla rodziców. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.