Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo) - Marketing przy Kawie
Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo)
  • 1
  • 1
23.08.2011

Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo)

Kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!” będą wspierać działania reklamowe. 22 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, została także uruchomiona odświeżona wersja serwisu www.wolewode.pl z grami i zabawami dla dzieci oraz poradami dla rodziców. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Slavex

13 lat temu

A smakowy Żywiec?

Kampania dla mnie jest ok, tylko, że nikt nie wspomina, że taki Żywiec Zdrój produkuje również wodę gazowaną, która jest średnio zdrowa, no i wodę smakową (cytrynowa, truskawkowa) w której są konserwanty. Inni producenci mający w ofercie smakowe wody, nie dodają do nich konserwantów. Pomijam już fakt, że czysta woda wypłukuje co nieco z organizmu. Najlepszy jest prawdziwy kompot

22 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.08.2011

Telefony komórkowe dla seniorów promowane siłami sprzedaży Cursora

Cursor, spółka z Grupy Outsourcing Experts, realizuje projekt na rzecz Emporia Telekom: udostępnia swoją sieć przedstawicieli handlowych i rozszerza jej zasięg o punkty sprzedaży telefonów komórkowych w całej Polsce. Głównym zadaniem Cursora będzie zwiększenie sprzedaży w salonach operatorów sieci komórkowych w Polsce produktów austriackiej firmy – telefonów komórkowych marki Emporia przeznaczonych dla seniorów.