„Czas to miłość”: kampania SOS Wioski Dziecięce - Marketing przy Kawie
„Czas to miłość” – jubileuszowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
  • 2
  • 2
8.05.2024

„Czas to miłość” – jubileuszowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce od czterdziestu lat opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Od szesnastu lat wspiera także rodziny z wieloma problemami. Z tej okazji organizacja wystartowała z kampanią „Czas to miłość”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 maja 2024