Jubileuszowa kampania SOS Wioski Dziecięce - Marketing przy Kawie
„Czas to miłość” – jubileuszowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
  • 1
  • 2
8.05.2024

„Czas to miłość” – jubileuszowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi od 40 lat. Od 16 lat wspiera także rodziny z wieloma problemami. Z tej okazji organizacja wystartowała z kampanią „Czas to miłość”.

Z okazji 40-lecia SOS Wioski Dziecięce uruchomiły kampanię pod hasłem „Czas to miłość”. Jej celem jest przypomnienie, że to właśnie czas poświęcony drugiemu człowiekowi jest kluczem do trwałych i bezpiecznych relacji. Organizacja w dalszym ciągu zachęca do aplikowania na Rodziców SOS, czyli osoby, które stworzą rodzinę dla ok. 4-6 dzieci.

– Czasu nie można cofnąć, ale można go komuś podarować. Tak jak od 40 lat robią to w naszych Wioskach rodzice SOS. I to właśnie oni byli największą inspiracją do powstania tego spotu. Ich czas, miłość, cierpliwość i troska to najcenniejsze wsparcie dla naszych podopiecznych. Bez relacji opartej na poczuciu bezpieczeństwa i zaufania nie byłoby to możliwe – komentuje Katarzyna Puławska, dyrektorka operacyjna w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Kampania potrwa do połowy czerwca i będzie widoczna zarówno w Internecie, prasie, jak też przestrzeni publicznej. Głosu w spocie kampanii użyczył Andrzej Seweryn,. Za realizację spotu odpowiada agencja Motion Pikczer przy wsparciu agencji Hill and Knowlton Strategies w zakresie kreacji.

  • 2
Jubileuszowa kampania „Czas to miłość” Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Jubileuszowa kampania „Czas to miłość” Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Jubileuszowa kampania „Czas to miłość” Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

8 maja 2024