0 1 0 0 0 22.08.2011Twenty Four Seven PR dla Robert BoschZ początkiem sierpnia 2011 roku, dział elektronarzędzi spółki Robert Bosch, należącej do Grupy Bosch w Polsce, rozpoczął współpracę z agencją Twenty Four Seven PR. Do zadań agencji będą należeć m.in. relacje z mediami, komunikacja linii zielonej elektronarzędzi oraz działania wspierające wprowadzanie nowości w danej kategorii produktów na rynek polski. Agencja pozyskała klienta w drodze przetargu.
0 1 0 0 4 22.08.2011Polski hydraulik w promocji ValvexW Internecie ruszyła kampania promocyjna producenta armatury, firmy Valvex. Do udziału w kampanii zaproszono modela Piotra Adamskiego, który przed kilkoma laty wcielił się w postać „polskiego hydraulika”, a obecnie będzie twarzą kampanii.
1 1 0 0 0 22.08.2011Badanie efektywności stron fanowskichInstytut badawczy Millward Brown oraz jego oddział Dynamic Logic ogłosiły premierę nowego narzędzia FanIndex, służącego do pomiaru efektywności stron fanowskich marek na platformach społecznościowych. Narzędzie to umożliwia ilościowy pomiar skuteczności stron fanowskich na Facebooku, zawiera też instrumenty diagnostyczne, które umożliwiają działom marketingu optymalizację zawartości stron.
0 1 0 0 0 22.08.2011„30 minut przyjemności” zamiast zmywaniaRuszył konkurs filmowy „30 minut przyjemności” w ramach kampanii promocyjnej marek Siemens i Finish, Uczestnicy mają za zadanie stworzyć krótki (do 90 sek.) film pokazujący ich wizję na przyjemne spędzenie pół godziny. Autorzy najlepszych i najpopularniejszych produkcji mają szansę zdobyć 15 000 zł oraz zmywarki marki Siemens.
0 1 0 0 0 22.08.2011CN Public Relations z armatorem „Fryderyka Chopina”Od początku sierpnia CN Public Relations współpracuje z 3Oceans Sp. z o.o., armatorem żaglowca „Fryderyk Chopin” oraz jachtów „Amarant”, „Polonia” i „Wielkopolska”. Agencja odpowiada za obsługę klienta w zakresie media relations. Umowa obejmuje m.in. utrzymywanie kontaktów z mediami, monitoring mediów oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 22.08.2011Partner of Promotion dla Reebok EasyTone i Edyty HerbuśW ramach podpisanej umowy agencja Partner of Promotion odpowiada za strategię, zaplanowanie i wdrożenie działań PR dotyczących projektu z Edytą Herbuś, ambasadorką Reebok EasyTone w Polsce. Do zadań agencji należy również zaplanowanie i realizacja sesji zdjęciowej z udziałem gwiazdy.
0 2 0 0 0 22.08.2011Polacy weryfikują firmy w Internecie81 proc. respondentów, w większości mężczyzn, wyrabia sobie opinię na temat firm korzystając z zasobów internetowych. Równie ważnym źródłem informacji dla konsumentów, szczególnie dla kobiet, są wypowiedzi ich znajomych i rodziny. 73 proc. badanych wybiera produkty i usługi na tej podstawie. Polacy przy ocenie rzetelności firm z dystansem podchodzą do klasycznych przekazów reklamowych. Jedynie dla 23 proc. badanych są one miarodajnym źródłem informacji. To wnioski płynące z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie KRD do projektu Rzetelna Firma.
0 1 0 0 0 19.08.2011Marketing w sieci – ostatnia rekrutacja na dofinansowane szkoleniaTylko do 9 września trwa rekrutacja na ostatnią edycją szkoleń dofinansowanych z zakresu marketingu w Sieci. W szkoleniu mogą wziąć udział pracownicy i pracodawców sektora MŚP z Małopolski. Organizatorem szkolenia jest Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
0 1 0 0 1 19.08.2011Abbey House na wielkim formacie„Czy jest coś ważniejszego niż przyszłość tych, których kochasz?” to hasło nowej kampanii outdoorowej domu aukcyjnego Abbey House, rozpoczętej 19 sierpnia. Kreacja reklamowa na nośniku wielkoformatowym umieszczona została przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Kampania potrwa miesiąc. Spółka planuje także kampanię telewizyjną.
1 1 0 0 0 19.08.2011Madonna i Smirnoff stymulują imprezowe życie nocne (wideo)Marka Smirnoff rozpoczęła kolejną edycję Smirnoff Nightlife Exchange Project, w której zamierza zaangażować 10 milionów osób z 50 krajów w odkrywanie, dzielenie się i wymienianie najbardziej oryginalnymi doświadczeniami życia nocnego. W tym roku w projekt włączyła się również Madonna.