Kampania Sagi z misiokubkami (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania Sagi z misiokubkami (wideo)
  • 1
  • 1
23.08.2011

Kampania Sagi z misiokubkami (wideo)

Od 16 sierpnia trwa nowa kampania herbaty Saga z portfolio Unilevera. Animowana reklama zachęca do kolekcjonowania kubków z charakterystycznymi maskotkami tej marki – misiami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54909 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2011

Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo)

Kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!” będą wspierać działania reklamowe. 22 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, została także uruchomiona odświeżona wersja serwisu www.wolewode.pl z grami i zabawami dla dzieci oraz poradami dla rodziców. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.

22 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2011

Telefony komórkowe dla seniorów promowane siłami sprzedaży Cursora

Cursor, spółka z Grupy Outsourcing Experts, realizuje projekt na rzecz Emporia Telekom: udostępnia swoją sieć przedstawicieli handlowych i rozszerza jej zasięg o punkty sprzedaży telefonów komórkowych w całej Polsce. Głównym zadaniem Cursora będzie zwiększenie sprzedaży w salonach operatorów sieci komórkowych w Polsce produktów austriackiej firmy – telefonów komórkowych marki Emporia przeznaczonych dla seniorów.