Rosną wydatki reklamowe sektora mody – w II połowie 2015 r. wyniosły ponad 127 mln zł
  • 0
  • 12
2.06.2016

Rosną wydatki reklamowe sektora mody – w II połowie 2015 r. wyniosły ponad 127 mln zł

W II połowie 2015 r. sektor mody przeznaczył na działania promocyjne ponad 127 mln zł. Stanowiło to kwotę większą o 18 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. W ujęciu całorocznym branża wydała 224,7 mln zł, notując wzrost na poziomie 20 proc. rok do roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2016

36 proc. polskich internautów blokuje reklamy – badanie MEC Wavemaker

36 proc. polskich internautów korzysta z rozwiązań blokujących wyświetlanie reklam. Około połowa z nich zamieszcza jednak wybrane serwisy na tzw. białych listach. Stosunkowo mało popularne są jeszcze blokady reklam na smartfonach – zainstalowało je kilkanaście procent użytkowników Sieci. Polskich internautów denerwuje zalew reklam, ale kwestie prywatności nie leżą im na sercu – pokazuje badanie MEC Wavemaker.

1 czerwca 2016