1 3 0 0 0 1.06.2016Jak komunikować się w social media z rodzicami? Badanie Sotrendera i agencji AbananaJak w Internecie zachowują się matki? Jak wzmacniać i optymalizować działania online kierowane do rodziców? Jacy są najpopularniejsi influencerzy w zakresie rodzicielstwa? Odpowiedzi m.in. na te pytania można znaleźć w raporcie przygotowanym z okazji Dnia Dziecka przez agencję komunikacji marketingowej Abanana. Patronem merytorycznym opracowania jest Sotrender.
3 2 0 0 1 31.05.2016Robert Lewandowski w wokalnym pojedynku z Tomaszem Kotem w spocie T-Mobile (wideo)Do drużyny T-Mobile dołączył Robert Lewandowski. Kapitan reprezentacji Polski wspólnie z Tomaszem Kotem na piłkarskim boisku śpiewają na melodię „Blurred Lines” Robina Thicke’a.
1 1 0 0 3 31.05.2016Sklepy Piotr i Paweł pomagają znaleźć najlepszy prezent na Dzień Dziecka (wideo)Z okazji Dnia Dziecka sieć Piotr i Paweł przygotowała akcję, której celem jest przypomnienie rodzicom, że uwaga i czas są najcenniejszymi rzeczami, jakie mogą podarować najmłodszym. W jednym ze sklepów zaaranżowano... porwanie dzieci, które towarzyszyły mamom w zakupach.
0 1 0 0 0 31.05.2016PBI kończy współpracę z GfK Polonia i podpisuje umowę z Gemiusem31 maja zgromadzenie wspólników PBI podjęło decyzję o zakończeniu współpracy w zakresie realizacji pomiaru widowni internetowej z GfK Polonia. Ponownie nawiązano współpracę z Gemiusem.
0 1 0 0 0 31.05.2016GoldenSubmarine zreorganizowała dział wideoAgencja GoldenSubmarine zreorganizowała i rozbudowała dział wideo. Powstały dwie niezależne od siebie komórki realizujące projekty filmowe na potrzeby klientów. W oddziale warszawskim liderem takiej grupy jest Mateusz Ciećwierski, a w poznańskim – Katarzyna Węglewska.
1 1 0 0 0 31.05.2016„Nie płać za to, czego nie oglądasz” – przekonuje Netia (wideo)1 czerwca rusza kampania reklamowa Netii. Jej tematem są pakiety telewizyjne, a główne hasło brzmi: „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Dodatkowo informuje ona o promocji w ramach pakietu „TV + Internet”.
0 1 0 0 0 31.05.2016Whirlpool, Hotpoint i Indesit obsługiwane w Internecie przez Syzygy WarsawPrzetarg na obsługę wszystkich marek z portfolio grupy Whirlpool wygrała agencja Syzygy Warsaw. Zajmie się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną w obszarze Internetu marek Whirlpool, Hotpoint oraz Indesit.
0 3 0 0 0 31.05.2016Mobilny mural i wystawa Galerii Rusz na Święto Województwa Kujawsko-PomorskiegoArtyści Joanna Górska i Rafał Góralski związani z Galerią Rusz przygotowali mobilny mural pt. „Razem” oraz wystawę „Lubimy tu być razem”. Od 4 do 12 czerwca obie instalacje będą podróżować po województwie kujawsko-pomorskim. Odwiedzą m.in. Bydgoszcz, Włocławek, Toruń, Grudziądz, Inowrocław, Wąbrzeźno, Chełmno, Koronowo i Nakło nad Notecią.
0 1 0 0 0 31.05.2016Gdzie i dlaczego najchętniej kupują Polacy? Badanie ARC Rynek i OpiniaZaufanie Polaków do sklepów wielobranżowych to wypadkowa kilku elementów, m.in. poziomu obsługi, cen oraz programów lojalnościowych. 40% Polaków stwierdza, że trudno im ocenić, czy strategia sklepów jest względem nich uczciwa. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication.
0 1 0 0 0 31.05.2016Marki DrWitt Premium i Tarczyn pod opieką NuOrder w InterneciePrzetarg Grupy Maspex Wadowice na prowadzenie kampanii promocyjnej, budowę serwisów i komunikację w social media marek DrWitt Premium i Tarczyn wygrała agencja NuOrder.