Rossmann i Myszka uczą dzieci higieny (wideo)
  • 3
  • 1
2.06.2016

Rossmann i Myszka uczą dzieci higieny (wideo)

Rossmann i znana z telewizji MiniMini+ Myszka w Paski zapraszają dzieci na lekcje higieny. To element kampanii edukacyjnej dla najmłodszych. Z okazji Dnia Dziecka w kanale YouTube marki drogeryjnej można obejrzeć pierwsze filmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2016

36 proc. polskich internautów blokuje reklamy – badanie MEC Wavemaker

36 proc. polskich internautów korzysta z rozwiązań blokujących wyświetlanie reklam. Około połowa z nich zamieszcza jednak wybrane serwisy na tzw. białych listach. Stosunkowo mało popularne są jeszcze blokady reklam na smartfonach – zainstalowało je kilkanaście procent użytkowników Sieci. Polskich internautów denerwuje zalew reklam, ale kwestie prywatności nie leżą im na sercu – pokazuje badanie MEC Wavemaker.

1 czerwca 2016