NC+ rozstrzygnął przetarg na działania komunikacyjne
  • 0
  • 1
1.06.2016

NC+ rozstrzygnął przetarg na działania komunikacyjne

1 czerwca ITI Neovision rozpoczyna współpracę z wyłonioną w ramach przetargu agencją Havas PR. Zakres prac obejmuje wsparcie działań komunikacyjnych dotyczących platformy NC+.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2016

Młodzi piłkarze wspierają Arkadiusza Milika w spocie turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” (wideo)

1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz wystąpił w spocie pt. „Najlepsi wspierają najlepszych”. Reklama nawiązuje do poprzedniej, w której napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom. Tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.