Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13% dzięki ożywieniu w branży budowlano-remontowej. Prognoza firmy Zenith
  • 0
  • 2
4.10.2021

Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13% dzięki ożywieniu w branży budowlano-remontowej. Prognoza firmy Zenith

W 2023 r. inwestycje reklamowe w kategorii AGD przekroczą poziom wydatków sprzed pandemii o 24%. Internet zwiększy udział w wydatkach na reklamę sprzętu AGD z 55% w 2020 r. do 57%. Największe wzrosty odnotują Indie i Rosja, odpowiednio 18% i 16% rocznie – pokazuje analiza firmy Zenith.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2021

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało kodeks ochrony danych dla branży marketingowej

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało Kodeks postępowania i dobrych praktyk (KODO) w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego. Ma on pomóc przedsiębiorcom w przestrzeganiu przepisów ochrony danych osobowych. Obejmuje takie tematy, jak rzetelne i przejrzyste przetwarzanie danych osobowych, prawnie uzasadniony interes, pseudonimizacja i inne kwestie związane z właściwym informowaniem konsumentów o przetwarzaniu ich danych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2021

Pandemia nie tak dotkliwa dla centrów handlowych. Liczba pustych lokali zwiększyła się nieznacznie – pokazuje badanie CBRE

Pandemia i związane z nią lockdowny bez wątpienia wywołały duże zawirowania na rynku handlowym. Nie spowodowały jednak znacznego wzrostu liczby pustych lokali w centrach handlowych, jak można się było tego spodziewać. Średni poziom niewynajętej powierzchni w obiektach handlowych największych aglomeracji wzrósł średnio o 0,5 p.p. w ciągu roku. Wynosi obecnie 5,3% – wskazują najnowsze dane CBRE. Wzrost najbardziej widoczny jest we Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu.